čtvrtek 12. prosince 2019

Moje recenze k sociální síti: facebook.com.. (nejen)..


K výroku Marka Zuckerberga, 
zakladatele sítě facebook.com
tomto: ,,Jsme takoví, jací jsou naši uživatelé", 
který jsem si přečetl, coby nadpis, titulek jednoho článku na netu.. 
.. tedy, je li ten výrok autenticky citovaný, 
musím konstatovat, 

že: jde o filozofii, morálku, prodejné děvy. 

Navíc JE facebook.com, jelikož mi opakovaně blokuje, zablokoval, můj fb účet, 
(politrucko fašisticko retro_estébácky) 
tím prokazatelně
.. ve službě.. 
nikoli řádu práva, lidskoprávna, křesťanství, 
ale jaksi podvratným živlům těchto hodnot 
ve světě,
v ČR evidentně politrucko fašistických 
vůči Českému Lidu aktuálně (12.12.2019) ze strany vlády, politiků, v čele s Milošem Zemanem, a spol..

V obdobné ,,službě" silám těm, pekel, shledávám podnikání s vlivem Petra Kelnera, v ČR například společností O2, kde mám tiše zablokovánu 
mou ip adresu pro spojení s internetem.. 

.. například.. 

~~~
.